Löprunda

När snön började falla under kvällen så kände jag mig extra nöj över att dagens joggingtur verkligen blev av. Med Skåneleden nästan inpå knuten så är förutsätningarna nästan så bra de kan bli. Dock väldigt kuperat och då jag rört mig väldigt begränsat sedan i höstas så är jag ganska nöjd med tiden 27min 39s på 5,5km. Det ska pressas neråt så sakteliga under våren och sommaren vill jag lova.

Skulle haft föreläsning idag egentligen men då läraren flyttat så senarelades det hela. Istället passade jag på att sätta min in i projektuppgiften så vi framöver kan köra på utan för många stopp och hinder. De lär uppkomma ändå, men nu kommer man iaf så bra förberedd man kan.

Funderar för övrigt på en biljett till Eldkvarn på debaser den 10 mars. Skulle nog kunna va nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0