Sista terminen

Efter att haft jullov i nästan en månad så tog jag idag steget in på upploppet och började sista terminen på min byggnadsingenjörsutbildning. Känns väldigt inspirerande att få komma igång igen och avsluta det hela, även om jag rean efter första dagen inser att det inte kommer vara någon enkel lek. Är hur som helst väldigt nöjd med den gruppformation dom vi fått till i vårt projektarbete. Sen är det ex-jobbet som också ska skrivas ihop. Har en del idéer till det hela ska bara få dem godkända och sen drar vi igång med det också. Kommer bli mycket eget ansvar under hela terminen och jag lovar att det inte kommer ta lång tid innan det är juni och man står där och undrar vart fyra skolår tog vägen. Har hur som helst lovat mig själv att inte stå där i slutet av maj månad och känna stressen komma över att saker och ting ska lämnas in. Hårt jobb går vi ut med redan från början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0