Denna helgen

Snön fortsätter falla här nere i Skåne och jag börjar på allvar tro på en vit julafton.

Igårkväll träffade vi Maria & Dennis och åt en god middag på cats innan vi gick upp en våning i kulturhuset här i Hässleholm för att se på Cabaret. Totalintrycket blev till slut ett bra betyg efter att den andra akten var färdigspelad. Efter första akten var jag ganska skeptisk kan väl erkännas. Hela föreställningen var lite annorlunda mot vad jag sett tidigare, vilket mest varit humor. Hur som helst, ett intressant tema och de var duktiga hela högen där uppe på scen.

Ikväll ska det fortsättas att sitta framför en scen då jag och baby ska ner till Malmö Arena för att se på Peter Jöbacks julkonsert. Man kan ju hoppas vägarna är okej iaf.

Imorgon ska jag spela inomhuscup med fotbollen. Vår grupp börjar spela kl 14 i Eslöv. Jag är egentligen ingen fantast alls av inomhusfotboll men nu när jag blivit uttagen till att spela så känner jag mig sugen. Vet inte om man ska hysa några större förhoppningar då motståndet är av en annan klass. Men det kanske passar oss att slå underifrån? Som sagt kl 14 imorgon börjar gruppen och 14.30 spelar vi vår första match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0