Kalas

Gårdagskvällen spenderades i Höör hos Jonas där vi tittade på Idol med Sander. Idag sitter jag och funderar över utröstningen. Tove, Erik och Calle är alla tre jäkligt duktiga, och väldigt olika. Kanske blev jag mest förvånad över att Calle gick vidare, men jag tycker inte det är fel. Personligen hade jag önskat att Erik åkte ur. Inte för att han är sämst, nej det är för att han egentligen är så bra som han är. Han kan liksom bli tre i Idol och ändå nå lång i sin musikkarriär. Kanske kan Tove göra detsamma. 17 år gammal har hon en jäkla potential och om hon satsar kan hon säkert lyckas. Men varför såg hon så ledsen ut under programet igår? Och då menar jag inte bara under utröstningen.

Som sagt. Tre väldigt olika men mycket duktiga artister. Calle och Erik drog vinstlotten. Tove önskar vi lycka till i fortsättningen och på fredag hoppas vi att Erik och Calle kan ge oss riktigt bra underhållning.

Nu ska jag snart köra och lämna bilen och få den undersökt, den vill inte riktigt som jag vill.

Ikväll ska vi fira storasyster men innan dess ska jag nog se på lite handboll och helst försöka hinna med lite skolarbete också. Jag har nog att göra så jag klarar mig denna lördag. 

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK för presenterna!!

Myser med mystofflor och pepparkaksljuslykta i soffan nu ;)

2009-12-06 @ 19:12:08
Postat av: Sanna

tyckte att tove fick orättvisa låtar igår och att det fick calle och erik att framstå som i bättre dager.!

2009-12-06 @ 21:25:11
Postat av: Johan

Linda: varsågod. tack ska ni ha för en trevlig kväll och mycket god mat.

Sanna: Kan bara hålla med dig. Tove fick de svåraste låtarna men gjorde det bästa av dem. Eriks "svåra" var ett skämt..haha

2009-12-06 @ 22:05:13
URL: http://jpdaily.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha eller hur !

2009-12-07 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0