skratta eller gråta?

Jag har nu ingått i den allra sista fasen inför ett tentapluggande. Den desperata fasen, den som bara är panik och stress, fasen då man inbillar sig att man inget kan. Just där är jag nu. Har suttit med matteboken hela dagen och järnan är båda trött och förvirrad av alla siffror och bokstäver. Och allt känns bara: "Hur ska detta lösa sig?"

Därför tog jag ett break och tittade istället lite på byggtentan som vi ska ha på fredag. Det skulle jag inte ha gjort, så istället la jag ner allting och öppnade en cola för att sockra min hjärna och satte mig här för att rensa ut lite.

Grejen är väl den att det inte ens kommer några ord till mig just nu. Jag tror jag beöver se på fotbollsgalan ikväll för att komma igång igen. Alla ni andra shoppinggalna som vill se något annorlunda får väl slåss med era män om att se på Ullared på kanal fem. Ska man skratta eller gråta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0