Juletid

Ännu ett långt uppehåll från skrivandet och ännu en gång är jag tillbaka. Har varit ledig sen i torsdags och fått en väldig massa uträttat. Julklappar är inhandlade (inte alla), födelsedagspaket är inhandlade, julpyntet är uppe, dop i Markaryd är avverkat och pepparkakor m.m. är bakade.

Ser fram emot veckan som kommer, bara tre veckor kvar innan det blir julledigt. Fick veta att jag klarat båda mina tentor som jag skrev för någon vecka sen så nu kan man verkligen känna sig ledig. Riktigt skönt, jag kommer nog ha saker att göra ändå.

Nu ska jag se andra halvlek av El Clasico, sen duschen och sen sängen. Av någon anledning känner jag mig lite trött idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0