Våga vara

Under kvällen så har en del lister kommit upp, men har en del kvar ändå. Har precis ätit lite kvällsmat som idag bestod av rostade mackor och varm nyponsoppa. Kändes faktiskt riktigt höstigt med nyponsoppa. Bra att värma i en termos och ta med sig ut i skogen också när vädret så tillåter.

Jag har fortfarande inte lyckats få till det så att min profilbild visas på bloggen. När jag kollar mina inställningar så är den där men inte när jag väl kollar på "riktiga" sidan.
Hur som helst, har redigerat lite bland länkarna. Just nu ligger där mest en länk till Sanna Lundells blogg som skriver för mama.nu men kanske kommer det fler med tiden. Har ni något tips så ge mig dem gärna via kommentarerna.

Nu blir det nog lite te och sedan troligtvis tidig sänggång. Det bästa på tv:n idag verkar vara Bonde söker fru, och det är inte mitt program mer än att miljöerna verkar mysiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0