en segdragen morgon

Det är dagar som denna som jag inser att jag aldrig hade klarat mig utan sysselsättning. Jag hade garanterat vänt på dygnet och inte åstadkommit mycket.
Idag kom jag iaf ur sängen vid halv nio, lite sovorgon kan man få unna sig, men jag sitter fortfarande i min morgonrock. Har dock åstadkommit vad jag tror är en bra början till min uppsats. Det svåraste med hela uppsatsen får jag nog säga är själva upplägget. En riktigt avancerad uppsats är inget man skojar om, men denna uppsatsen känns mer som om den ska göras för att man ska prova på. Den ska bara vara några sidor. Bara ha några bilder. Men det ska nog lösa sig.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen till Höör och ikväll fotbollsträning. Näst sista för säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0