Försovning

Jag vet inte riktigt när jag försov mig senast, men idag försov jag mig en hel timme. Det hela berodde egentligen på att jag ställt väckarklockan en timme fel. Vaknade iaf till sist och när jag insåg vad klockan var så fick det gå undan, det innebär i princip att jag fixade håret och klädde på mig samtidigt och att jag bortstade tänderna och åt en macka samtidigt. Sju minuter tog det iaf sen var jag på väg till stationen, så en timmes försovning ledde iofs bara till en kvart försenad till föreläsningen.

Nu är jag hemma igen och har även hunnit med en snabbrunda i Malmö (mycket snabb) då jag var tvungen till att ta lite bilder på Residenset inför uppsatsen som vi skriver. Ska försöka få upp lite av de lister som ligger på golvet i vårt vardagsrum under dagen. När väl de är uppe så är hallen fix färdig och då får väl också arbetet efter vår fuktskada anses som åtgärdad. Ska bli riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0