lugnet före...

Nu är väskan packad, nästan klar iaf, och jag är redo för min lilla weekend i Bremen. Imorgon far nämligen fotbollslaget ner till Bremen för gemensam samvaro. Det skulle vara helt fel att kalla det för ett träningsläger i den bemärkelse som fotbollslag åker på, men samtidigt, man kan ju träna sig i olika saker.

Hela denna veckan har jag nog lidit av att vi ställde tillbaka klockan i söndags. Tröttheten har haft min kropp i sitt grepp och det var nog först idag som det liksom släppte. Kanske var det promenaderna i den kyliga luften som gjorde det. Vädret ska man åtminstone inte klaga på idag.

Igår såg jag och A på Benjamin Buttons otroliga liv. Vi är lite efter, jag vet, men det var skoj att få prova på blu ray spelaren i min PS 3:a. Blev riktigt bra bild faktiskt, och filmen var också bra för den delen, även om den var annorlunda. Så har ni inget att göra i helgen, och om ni inte har sett den, passa på att se den eller någon annan film och mys ner i höstmörkret.

Detta blev alltså den sista rapporten innan avfärd, skriver igen på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0