Repris

Jag satt och kollade igenom lite i mitt "arkiv" över gamla saker jag skrivit. Idag får ni en liten favorit i repris:

Min bästa kompis heter Saken. Det sägs han har problem med staken. Vi har försökt få liv i draken. Men det är rena bråkstaken.
Den står inte ens när han är nyvaken. Pekar bara mot kloaken. Tjejens hans är halvnaken. Står och vickar sexigt med baken. Hon säger det är inget fel på smaken.
Men inget händer med växelspaken. Jag tror hon har börjat fatta haken. Så hon nöjer sig med leksaken.


Kommentarer
Postat av: J

var får du allt ifrån, för den är väl inte knyckt?

2009-11-02 @ 19:18:12
Postat av: Johan

Texten är verkligen inte knyckt. Jag brukar ha mina stunder då jag får ihop lite ord som låter bra men oftast är det inte i denna formen, detta var mer en slags utmaning för mig själv att göra ngt annorlunda

2009-11-04 @ 20:43:45
URL: http://jpdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0