Rubriksättning saknas

Jag har insett att jag är usel på att sätta en bra rubrik. Samtidigt så är rubriken ganska viktig för att locka nya läsare, man kanske skulle dra till med något extremt ngn gång, vet bara inte vad.

Idag har jag varit ledig från skolan. Eller snarare tog jag mig ledig. Detta innebär dock inte att man inte har skolarbete att göra, nejdå, jag har gjort klart det sista på rapportskrivningen, börjat på vår byggövning till imorgon (gick sådär) och räknat matte. Har inte riktigt kommit ikapp med matten men jag är nästan där. Känner att jag måste vara ikapp med allt och gärna förbi till nästa vecka, har tentor som närmar sig, bara drygt tre veckor kvar. Känns kanske länge nu men tiden går snabbt.

Annars har jag hunnit med en tur i mataffären idag, längesen jag var där märkte jag, storrenovering på gång och där rådde mer kaos än ordning. Tur jag inte skulle ha så mycket. En runda på tippen har jag också hunnit vilket innebär att vi i princip röjt bort de sista spåren av renoveringen i lägenheten.

Borde räkna mer matte nu, får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0