söndagsrapport

Denna helgen har varit en bra helg, först nu som jag har tid att skriva. Fast det är klart, fotbollen gick inte så bra. varken för oss i kvalet eller för Sverige i landskampen. Får väl gratulera Danmark till VM-biljetten istället, och så får vi hoppas på ett mirakel för vår egen del.

Jag förlänger min helg genom en ledig dag imorgon också och då ska det bland annat skrivas rapport. Jag har under kvällen försökt sätta mig in lite mer i detta rapportskrivande men får väl erkänna att det går sådär. Tittar på den engelska versionen av Wallander på 4:an och får väl inget riktigt grepp om den heller. Vet inte varför man ska göra två saker halvdant istället för att göra en sak ordentligt.

Ska för övrigt försöka få lite mer ordning på denna bloggen. Det kommer om ni bara väntar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0