Dålig uppdatering

Jag vet att jag lovade ett inlägg från min Iphone men jag lyckas inte. Vet inte riktigt vad jag gör fel, får undersöka denna sak närmre. Nu är det väl inte detta problem som bidragit till min något för långa franvaro utan snarare brist på intresse. Är inne i en sådan period nu då jag inte riktigt har några idéer om vad jag ska skriva om, skulle vara skönt att kunna lämna över ordet då.

Igår spelade vi match igen, mot IK Kamp denna gången. Min högra stortå är idag nästan dubbelt så stor som den vänstra och mer blålila än normalt, men då det blev vinst med 4-0 kan det få kosta lite. Dessutom är vi nu serieledare. Alltid inspirerande att inneha platsen som gör att alla lag vill slå en. Samtidigt mefför det en viss respekt, en respekt som jag tycker våra motståndare borde ha då vi i år är ett riktigt bra lag. Nästa match spelas på fredag mot Hässleholm FFC. En bortamatch som nästan blir en hemmamatch för mig.

Båten sjösattes i Lördags i strålande sol och den befinner sig nu där den gör sig bäst. I vattnet. På kvällen gästade vi Sanna i hennes nya lägenhet och för en del av folket blev det kanske någon alkoholhaltig dryck för mycket. Oavsett så var det en mycket trevlig fest.

Ska försöka skärpa mig och uppdatera lite bättre. Inte konstigt man har så få läsare...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är här och läser ;)

2010-04-26 @ 21:31:43
Postat av: Anonym

Jag är här och läser ;)

2010-04-26 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0