De lomhördas möte

Är nyligen hemkommen från ett möte med bostadsrättsföreningen angående stambyte. Det är intressant det där med hur inte ens gamla människor kan respektera att någon har ordet utan avbryter och pratar i mun hela tiden. Dessutom kan de vara otroligt trångsynta. Har man levt i samma badrum i nästan 100 år (okej, överdrift) så kan jag förstå att man kanske fäst sig vid sitt badrum med fin matta på både golv och vägg. Sen att färgen är lite omodern det gör inget. Helkaklat badrum är inget man vill ha och toaletten som är så fin, varför ska den bytas? Varför göra om överhuvudtaget, det kostar bara en väldig massa. Sen att rören är desamma sedan 1946 och börjar bli gamla. Ja det börjar ju dessa gamlingar också bli.

Nu ska jag inte dra alla över en kam, det är väl det farligaste man kan göra. Men jag hoppas iaf att inte jag blir sådan när jag uppnår den åldern.

Var ute och sprang en sväng igår. Kändes helt okej i bröstet, vilket innebär att jag inte kände något av det jag känt tidigare. Så imorgon blir det fotbollsträning, på det konstiga gräset. Ännu inget naturgräs.

Nu ska jag äta lite och sen dra mig mot sängen. Imorgon börjar en ny toppendag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi, hi, hi...verkar varit ett givande möte...?

2010-04-14 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0