Det är...

...inte särskilt lätt att bedriva en blogg som ska verka intressant nät man lever ett sånt liv som jag gör nu. I princip så ser det ut enligt följande: Skola Måndag och Tisdag, eventuellt Onsdag. Resten av veckan är det studier hemifrån. Sen sparkas det lite boll emellanåt och kommer någon med ett spontant förslag så överväger jag detta mycket noga. Fast några spontana förslag kommer sällan. Men snart börjar det nog hända saker, det närmar sig födelsedag, konfirmation, bröllop m.m. Ska nog kunna hålla liv i bloggen över sommaren också om ni inte är för krävande.

Idag var jag inne på MQ för att skaffa mig en ny kostym till garderoben. Ett par byxor fanns i min storlek, dock för långa som vanligt, men någon kavaj fanns det inte. De lovade mig dock att plocka hem en från en annan MQ-butik så i slutet på nästa vecka ska jag nog kunna hämta ut den.

Valborg imorgon och vi får se om vädret tillåter någon Majbrasa. Tänk att fyra månader redan har passerat på detta året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0