Hemma igen

Nu är jag och baby hemma igen efter ett knappt dygn i båten. Alltid lite skönt att bara komma iväg sådär, och med tanke på att det inte alls fanns några måsten så var det riktigt skönt att sitta i värmen och lyssna på regnet. Avsaknaden av värme gjorde att det inte blev några större aktiviteter utomhus men en liten promenad i staden fick det bli. Var tvungna att inhandla senap och ketchup till korven.

Under morgondagen ska ett skolarbetet färdigställas (är i princip klart), det ska tvättas och om vädet är okej ska jag också ta mig iväg och kolla fotboll. Själv är jag inte tillräckligt bra för att spela ännu.

Resten av veckan finns det ännu inga större planer förräns till helgen, men nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Uppdatering kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0