Kollaps

Jag vet inte om min lilla hjärna har kollapsat eller om det är något annat som är fel, men jag finner iaf inget sug alls till att plugga. Och när jag väl sätter mig ner för att göra ett tappert försök så blir det ändå fel. Varför ens försöka då? Uppgivet är väl bara förnamnet just nu.

Ikväll ska jag bänka mig för att se på säsongsavslutningen av Mauro och Pluras kök. Någon mer?

Det har varit ganska intressant att studera stjärnhimlen de senaste dagarna. Man har inte behövt fundera så mycket över om det är en stjärna eller flygplan som befinner sig där uppe. Och jag tror mig listat ut var Venus finns också.

Måste även testa göra inlägg från min Iphone. Det får bli nästa inlägg det. Det lovar jag er.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0