kyssar och smek

Vi möttes här en ljummen sommarnatt
För mig var du verkligen ingen given skatt
Men du börja sakta tända ljus i mitt tempel
Plötsligt så kändes kärleken så enkel
Men det var nåt som skrämde, du bara sprang iväg
Bort från mig, på denna stora väg
Nu är jag en vilsen själ i detta stora land
Söker, söker, efter denna trygga famn
Smyger i mörkret efter kyssar och smek
För mig så är detta ingen enkel lek
Det är inte lätt att göra allting rätt
Det ska vara varmt men inte bli för hett

Jag har inte skrivit några nya på senare tiden så ni får hålla till godo med denna. Jag har ärligt talat inte ens försökt skriva något på senare tiden. När nu vår och sommar är på väg så är det så är det så mycket positiv energi som fylls på, och av någon anledning så är det mycket svårare att sätta ord på det positiva jämfört med det negativa. Även om dikterna inte är sjulvupplevda så är det så av någon anledning. Bara att konstatera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0