Premiär

Betydligt molningare denna lördag och tror bestämt att det hänger lite väta i luften. Och lite högre upp någonstans ligger kanske askan från vulkanen på Island. Att ett så litet oskyldigt land kan orsaka så mycket bekymmer.

Igårkväll var vi hos Martin och Emelie och kollade film. Bröllopsfotografen. Man kan väl dra den klassiska: "För att vara en svensk film var den bra". Men den var väl faktiskt helt okej, tänkvärd.

I eftermiddag ska jag lira fotboll. Premiär dör min del. Lite sjukdom och ovan nämnda vulkan gjorde att det blev något återbud så jag fick rycka in. Ska spela imorgon också så det blir dubbelt upp denna helgen. Men det gör inget alls för jag e riktigt sugen! Återkommer med resultat senare.

 



Bilder från i torsdags


Kommentarer
Postat av: Anna

Står på jobbet och drömmer mej tillbaka till i torsdags, sånna dagar som gör att man orkar.. Du är helt enkelt underbarast! <3 Puss

2010-04-18 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0