Så var man igång

Sitter hos mina föräldrar och ger er denna uppdatering om läget. Har nyligen kommit hit då vi spelade B-lagsmatch, eller U-lags match om man så vill. Det där U:et ska visst stå för utveckling. Idag hade vi med vår åldring som gjort 35 säsonger i klubben. Mycket imponerande, tråkigt bara för honom att han ådrog sig en blödning i vadet av något slag. Så undrar ni kanske hur matchen gick? Förlust med 7-4 om jag har rätt på siffrorna i huvudet. Vad som är desto mer glädjande är att vi igår vann med 6-1. Så nu är man lagom trött i kroppen efter sådär 150 minuter på planen. Men det är jäkligt skoj att vara igång igen!

Ny vecka drar igång imorgon och förmodligen blir morgondagen enda dagen i skolan. Borde kanske egentligen varit där någon dag ytterliggare men andra inplanerade saker som möten m.m gör att jag får försöka sköta det mesta skolarbetet hemifrån. Men det ska nog lösa sig ändå.

Nu står snart maten på bordet så får väl ta mig ditåt med mina trötta ben. Hoppas resten av er Söndag blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0