Snöskur

Helsingborg tog nyligen hem tre poäng i skånederbyt. Visserligen är dte tidigt i säsongen men nog tror jag att de har något riktigt bra på gång i år. Gäller bara att ha tur och slippa skador och sådant. Något inte MFF hade idag.

Själv tittar jag på Inter-Barcelona från soffan i vardagsrummet. Guardiola gestikulerar för fullt och Barca tog nyss ledningen med 1-0.

Kom en ganska rejäl snöskur här tidigare. Kan de inte lägga av med sådant nu.

Igår var första träningen på gräs. Tidigare så har första grästräningen alltid varit det mest underbara som funnits. Gräs är så mycket bättre än grus och skrapade knän. Men nu sedan konsgräset kommit till så har ganska mycket av den känslan försvunnit och tecknet på att sommaren är på gång har snarare blivit datumet för sjösättningen av båten. Något som är tänkt ske till helgen om allt går bra.

Nu ska jag forstätta se matchen på TV. Och kanske att jag också öppnar en öl. Det är ju trots allt tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0