Vårkänslor

Vilken dag det har varit! Vilket väder det varit! Jag har släppt in sol, värme och doften av vår i lägenheten idag. Balkongdörren har stått öppen, fönster i köket har varit öppet och likaså i sovrummet. Det är märligt vad det gör med oss, alla dessa vårkänslor. Hoppas ni också hunnit njuta lite av denna härliga dag.

Lämnade lägenheten för en skoldag vid sju-tiden och redan då sken solen på himlen. Lite trist att behöva vara inne så mycket en sånhär dag, men vad göra. Dagen i skolan var väl mest som det brukar förutom att strömmen gick i hela byggnaden vid halv tre-tiden. Satt och arbetade vid en dator som bara blev svart. Lyckligtvis hade jag sparat arbetet sådär en 10 min innan avbrottet så gick inte miste om så värst mycket. Fanns de i salen som hade betydligt större anledning att gråta. För att inte snacka om personerna i den väldigt, väldigt fulla tentasalen som mest satt i mörker.

Igår var det seriepreimiär. Jag var publik men det såg verkligen inte helt lätt ut att spela fotboll på det som skulle kallas fotbollsplan. Vintern har satt sina spår. 3-3 slutade matchen för övrigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0