27IV10

Idag känner jag att jag verkligen lärt mig något. Började dagen som ett frågetecken när jag skulle lösa ut krafterna i ett fackverk. Vill inte påstå mig vara expert på det nu men jag har iaf förstått tillvägagångssättet. Återstår att se om man lyckas lösa inlämningsuppgiften till på Måndag.

Johnossi släpper nytt imorgon, ska bli en spännande lyssning.

Mats Odell (KD) har gjort ett uttalande där han säger att de rödgrönas förslag om mer pengar till vård, skola och omsorg är en toblerone-politik, eftersom de rödgröna ännu inte vet var pengarna ska tas ifrån. Socialdemokraterna anklagar såklart de borgerliga för att driva en smutskastningskampanj mot Mona Sahlin. Men ärligt talat, kunde man inte ana att något sånt här skulle hända?

På Spotify just nu: Eldkvarns album Hunger Hotell

Ikväll spelar Lyon-Bayern München. Jag kommer sitta bänkad och även om det inte spelar mig någon roll egentligen vem som vinner så hoppas jag nog lite mer på Lyon. Det är något med ekvationen Tyskland och fotboll som jag inte riktigt gillar. Värst med landslaget såklart. Imorgon spelar Barcelona-Inter, kan Barca vända underläget?

 

      

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0