Och gott öl kom

Om jag inte har helt fel för mig så sjunger Joakim Thåström i en av sina låtar om en "Söndag Måndag sång". Det måste vara en sång om en sånhär dag. En röd Måndag som mest känns som en Söndag. Som om man inte kom fel i rytmen förra helgen när vi ändrade till sommartid så är man nu fel på en hel dag. Vart ska detta sluta?

I eftermiddags var jag och tittade på laget när de spelade. Såg riktigt bra ut idag. Låg under med 3-1 i paus men vann med 7-3. Känns väldigt frustrerande att behöva stå vid sidan av planen när det är så nära seriepremiär. Men sköter de sig på detta sättet så är det iaf en fröjd att se på.

Det har känts långt till sommar idag. Men jag vet att den kommer. Kanske snabbare än vad vi tror. Men just nu är den ganska avlägsen...



 Och där, någonstans i evigheten, tog det bara slut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0