Utveckling

Idag blev det en tur på stranden. Visserligen inget solande men en skön promenad längs med vattnet var precis vad som passade en sån här dag när både jag och baby var lediga. Härligt!

Igår fick jag min Iphone levererad så har väl suttit med den en hel del under eftermiddagen/kvällen. Igårkväll kände jag mig lite som den nämnde mannen i föregående inlägg, varför byta ut något som fungerar bra. Har man levt med samma mobil i fem år så är det lite separationsångest. Men så fort jag fick igång min Iphone så var min gamla mobil snabbt just gammal. Här snackar vi utveckling.

Balkongen har fått sig en ansiktslyftning idag. Jag har överlämnat det ansvaret till baby så i sommar ska vi tydligen sitta där ute med tända ljus, dricka öl (eller för all del vin) och lukta på kaprifol. Synd bara att ytan är ytterst begränsad.

Imorgon ska jag hämta hem bilen igen som min pappa varit och besiktigat. Inga anmärkningar där inte så trotjänaren får leva ännu ett år till. En alldeles utmärkt bil om jag får säga det själv. Med tanke på dess ålder då alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0