Vad har jag missat?

Jag har ingen facebook. Eller säger man jag har inget facebook konto? Det är irrelevant vilket, för ni fattar nog vad jag menar. Jag hade en Lunarstorm på den tiden det begav sig, men det var bara tråkigt. Varför då skaffa en tråkig grej för vuxna istället? För att snoka? Nej jag har inget behov av det.

Oavsett så har jag ändå på senare tid kunnat kolla runt lite och jag har ganska snabbt insett att jag inte ska skaffa facebook heller. Somliga personers liv kan man följa minut för minut. Frukost, jobb, lunch, rasta hunden, middag, gymmet, dusch, lägga sig, Frukost....Tack för infon liksom.

På tal om det där med gymmet så är det en egen liten grej. Känns som people (Framförallt killar?) ska visa hur flitiga de är. Har de inte varit på gymmet så ska de dit. Och har de varit där så har de lyft nytt rekord i bänkpress. Eller gjort fler rygglyft än tidigare. Och de är bara så  häftiga. Jag tror i varje fall att det är det de försöker vara. De kan knappast försöka vara sunda, för när det går mot fredag så har de, enligt deras stausrad, besökt systemet och inhandlat en ny flaska Captain Morgan eller annan god dryck av det starkare slaget. Sen dricker de det med sina nytränade muskler. Skulle dessa muskler dessutom ha någon form av tatuering så hittar vi givetvis bild på denna också. Och tjejerna de bara smälter. Eller må det vara tvärtom?

Det må vara så att även jag har mina brister som jag tjatar om här. I så fall låt mig veta så kanske jag kan göra er dag lite lättare. Eller bara låt bli att läsa. Jag tänker iaf låta bli att skaffa facebook. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0