Lite av varje

Söndag idag. Igen. Tiden mest springer förbi och snart börjar skolan för min del igen. Kan tycka det är lite dåligt att informationen är i princip noll från skolan men som jag tolkat det så har jag trots allt nästan två veckors ledighet kvar. Tror jag kan behöva den tiden för att förbereda min hjärna och vända dygnsrytmen rätt.

Igårkväll åkte jag och baby till min syster i Höör och hade filmkväll. Blev bjudna på äppelpaj dessutom som smakade riktigt gott. Filmerna som vi såg var the collector. En film som bitvis kunde påminna lite om saw-filmerna. Efter den såg vi på Farsan. En betydligt lättsammare film än den förra men ändå inte riktigt lika bra som t.ex. Kopps eller JallaJalla.

Idag började vi på vårt sunda liv. Ännu en gång. En (ganska) lång promenad i skogen blev det under sen förmiddag. Nu ska vi bara få dessa promenader till att bli en rutin igen. Hade en period då vi var ganska duktiga på det.

Ikväll blir det en sväng in till Malmöfestivalen, främst för att se på Lars Winnerbäck. Hans sista spelning på sommarturnén. Hoppas på något bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0