Ordlös

Jag hittar inga ord för tillfället. Har inte en aning vad jag vill skriva om. Har läst lite diverse bloggar för inspiration. Icke.

Håller på att ta mig igenom Jens Lapidus Snabba Cash. Mycket bra såhär långt.

Stambytena i lägenheterna går framåt. Börjar i detta huset på måndag. Börjar kanske hos oss om ca 2 månader. Skönt att ha det överstökat sen.

Ikväll är det match så jag laddar mest. Dricker vatten. Lyckats göra något med någon muskel i magen så får se hur det känns ikväll. Inte läge att dra på sig skador nu riktigt.

Lovar att jag ska bättra mig. Ska fortsätta leta efter kreativiteten och fundera ut vad jag egentligen vill med detta. 
Återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0