En öppen vecka

Tvättid brukar ge tid över över för bloggen. Så även denna gång.

Jag har blivit hemma-man nu. Sköter tvätten, disken. Ska snart handla. Sen laga mat. Sparar kanske dammsugningen till imorgon. Men jag trivs ganska bra med det trots allt, även om jag nästan längtar tillbaka till skolan nu. Känns som jag satte mitt liv på paus någon gång där i början på Juni så nu vill jag komma igång igen och få aktivera min hjärna. Få komma lite framåt igen. Om det så bara är inbillning så vill jag känna att jag har ett grepp om framtiden igen.

Byggaren leker jävel i badrummet bredvid med sin bilningsmaskin. Förstör min musik med sitt borrande. Förstör mitt huvud med sitt borrande.

Det är mindre än en månad kvar till valet nu. Fortfarande vet jag inte riktigt var min röst ska hamna. Kan ingen övertala mig?

Annars är det en öppen vecka för mig. Får se vad man ska ta tag i för projekt. Ska bilningsmannen hålla på såhär hela veckan får jag väl överge hemmet. Som sagt: Öppet


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar min hemma-man! vardagslyx:)

2010-08-23 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0