05XII10

Det andra ljuset är tänt, så om man ser det på det viset är vi nu halvvägs till julafton. Men det är bara den 5:e lucköpnning så ännu ingen panik med julklappar.

Idag har det tillverkats pepperkaksdeg i denna bostad och imorgon ska det bli pepperkakor av det hela. Ännu ingen tryffel men det kommer nog det också. Vet förresten att jag är lite dålig på det där med bilder och sånt, ska försöka bättra mig.

Just nu faller snön sakta ner från himlen här utanför, och har så gjort sedan frukost, så därför känner jag att jag i dagens lucka helt enkelt bara måste få ge er Ulf Lundells Snön faller och vi med den. Skulle egentligen blivit något annat men det får komma i en annan lucka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0