06XII10

Jag känner att jag är lite dålig på att skapa den värme och kärlek som jag egentligen önskade att denna blogg skulle bestå av i dessa dagar. Jag har tyvärr inte riktigt haft tiden för att skapa de inlägg som jag skulle vilja. Har visserligen haft en ledig dag idag, med pepparkaksbak, men annars tar skolan en hel del tid nu. Har ännu en tenta om två veckor och en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad bara dagar innan det, samt ännu en inlämingsuppgift som vi vill hinna så långt som möjligt på innan jullovet. Så jag hoppas ni kan ursäkta mig lite iaf.

Dagens lucka får bli så pass enkel att den bjuder på en bild från 1996 då jag fick vara tomte. Ska berätta lite mer längre fram om våra julaftnar och allt däromkring. Nu ska jag helt enkelt krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Söta söta du!! Mer kärlek och värme än bilden behövs inte:)

2010-12-07 @ 09:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0