16XII10

Okej, det var faktiskt inte mitt fel att det inte blev någon lucköppning igår. Jag kunde nämligen inte hitta någonstans att logga in på förstasidan på blogg.se. Hela sidan såg ut som den aldrig gjort förut så antar att de hade något problem.

Men det får helt enkelt bli två lucköpnningar idag, vi börjar med nummer 16.

Jag har alltid gillat julen och haft många fina julaftnar med familjen. Men när vi var små så hade vi alltid en förfärlig jultomte, iaf hans klädsel. En hemsk mask för ansiktet och ofta en overall som var mer orange än röd och något år stod det ABV på ryggen och ett nästa NCC. (Pappas jobb) Just trycket på bakisdan kan jag inte komma ihåg men jag kan mycket väl påminna mig hur uppspelt man blevv när man såg tomten komma gåendes ute på gatan och rädslan för att öppna dörren för densamme. Men när man väl fått sina paket så insåg man att han var ganska snäll trots sitt utseende. I år är jag dock övertygad om att det blir en riktigt fin tomte som kommer på besök...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0