24XII10

Lucka 24 och sista lucköppningen i denna bloggen. Hade ni haft en chokladkalender hade det säkert varit en extra stor lucka, här bjuder jag istället på någon sorts sammanfattning.

24 dagar och 24 lucköppningar var det tänkt, och det var rysligt nära att det höll. Jag kunde redan innan jag börjat inse att det skulle bli svårt, men jag känner samtidigt att allt detta har väckt någon sorts skrivlust åter i mitt blod. Det var mest några dagar innan tentan här i slutet som minga fingrar fick skrivkramp och min hjärna brist på idéer.

Det blev till slut två gästbloggare som fick öppna vars en lucka och de förtjänar stort tack för sina bidrag.

Jag tror jag kommer ta en liten paus på några dagar nu och fira en riktigt ordentlig julafton. Ska faktiskt fira julafton två gånger detta året, både idag och imorgon. Fast det bli bara idag som vi kollar Kalle Anka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0