Sista för året

Mitt i förberedelserna inför kvällen bravader och eskapader så kom jag på att jag måste försöka producera årets sista inlägg i denna bloggen. Jag har lite planer för den inför kommande året, får se hur många det blir verklighet av.

Jag funderade tidigare på att ge er liten årskrönika, men det räcker inte tiden till, så istället får ni min lista på årets lästa böcker i kronologisk ordning. 

Den förlorade symbolen av Dan Brown
Sjörök av Birger Sjöberg
När jag hör din röst av Stephenie Meyer
Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer
Ett snyggt lik av Peter James
Frukost på en främmande planet av Ulf Lundell
Alfahannen av Katarina Wennstam
Skumtimmen av Johan Theorin
Snabba Cash av Jens Lapidus
En öppen vinter av Ulf Lundell
Vi, de drunknade av Carsten Jensen
Blodläge av Johan Theorin
Jakten på en mördare av Tobias Barkman
Paganinikontraktet av Lars Kepler
Aldrig fucka upp av Jens Lapidus

Vet inte vad denna lista säger om mig men det sägs att man kan förstå en person ganska bra av att bara titta i bokhyllan...

Kvällen kommer anars att spenderas med lite vänner här i hålan. Så Gott Nytt år på er alla och var försiktiga med smällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0