beachbody 2010

Nu är jag hemkommen från gymmet och har även hunit med en dusch. Kunde inte träna fotboll igår så kom överrens med min tränare om att försöka kompensera på detta sättet. Tyvärr så är inte min överkropp vad min underkropp borde vara. Undrar om jag en kommer kunna lyfta armarna imorrn.

Idag är det en väldig massa att stå i. Eller kanske inté egentligen, men allt tar sin lilla tid. Det ska bakas, det ska städas, det ska handlas på systemet, jag ska fixa de sista paketen till baby. Allt det där vanliga som ska åstadkommas innan en fest ska hinnas med idag helt enkelt.

Väderomslag. Det töar för fullt här ute och plötsligt känns sommaren inte riktigt lika långt borta. Det innebär iofs inte att den känns nära. Men det är väl tur det kanske och jag ska hinna få till någon beachbody 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0