Dagens bestyr

Kapitel 3 i matteboken är nu färdigräknat och jag tar mig en välbehövlig paus. Ute töar det för fullt och vädret har blivit lite mildare just för stunden. Ändå är det inte alls lika vackert som igår.

Gårdagen startade jag på gymmet då jag inte kunde vara med på fotbollsträningen (som var i en bassäng) på kvällen. Fem kilometer på 24 minuter är kanske inte helt fy skam med tanke på hur lite träning det blivit. Däremot är det fy skam att det tar så lång tid att återhämta sig efter denna ansträngning, kändes som orken inte infann sig på lång tid därefter. Men det ska väl bli bättre med det också med tiden. Imorgon blir det till att spela cup i Eslöv. Räknar med att få springa en del där också.

Vad som annars ska hinnas med under dagen:
• Räkna kap 4
• Diska
• Dammsuga
• Promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0