Hockey

Jag sitter fortfarande uppe och väntar på att Sveriges hockeymatch mot Tyskland ska dra igång om knappt en timme, och jag undrar egentligen varför. Hur som helst så är jag ledig imorgon så den sena timmen skrämmer mig inte, men vill ändå inte förstöra morgondagen p.g.a. lite hockey.

Idag var det fotbollsträning igen och det var en såndär träning då Jag liksom blev trött utan att bli trött. Det fanns liksom inte ens ork för att få upp flåset sådär ordentligt som det brukar. Hmm...

Imorgon har de lovat att ett nytt område med snö (och storm) ska dra in över oss här nere. Ja det var väl på tiden, var ett tag sedan sist. (Ironi)

Nu ska jag fortsätta se Sveriges match i curling och kanske blir det även en kopp kaffe. Något sådant kan nog behövas  för att orka genom natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0