Stora bloggpriset

delades ut idag. Det var inte så många av vinnarna som jag hade koll på men får väl gratulera dem iaf.

Det är inte så lätt att "slå igenom" med sin blogg idag. Utbudet är enormt stort och många av de bloggar som är riktigt stora idag fanns med i bloggvärlden väldigt tidigt. Det finns säkert olika metoder för att göra sin blogg mer besökt och populär, och visst skulle det vara skoj ibland, men samtidigt är det en viss charm i att ha ett mindre antal besökare som man kan få en närmre kontakt med via kommentarsfält m.m. Fast då krävs det såklart kommentarer...haha

Imorgon blir det studier hemifrån. Och senare jobb. Ska bli skönt att slippa gå ombord på tågen som mest är kaos så fort det faller lite snö. Men det känns nästan som det mesta är kaos just nu pga snön. Tak som faller in, oframkomliga vägar, kommunens budget som spricker m.m. Jag har sagt det innan och jag säger det igen: JAG VILL HA VÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0