trevlig helg

Jag tänkte egentligen inte skriva någonting alls här idag men så insåg jag att tiden kanske inte räcker till i helgen då det är ganska mycket annat, så ska försöka dela med mig lite av det som finns i mitt huvud.

Har kollat på let´s dance nu under kvällen och Birro fick lämna. Vet inte vad som skett bakom kulisserna men denna man verkade ha mycket innestående ilska. Eller så kan han inte ta kritik. Willy reagerade inte riktigt på samma sätt på sina låga betyg.

OS invigs under natten. Då var det äntligen igång...

Det var väl allt som jag kan få ut ur dessa fingrar som styrs av en trött hjärna just nu. Lovar att jag ska bli bättre på att skriva. Mest för att jag vill det själv, är ju därför jag skriver. Men ändå.

Trevlig helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0