Trött

På sista tiden (denna veckan) har jag mest känt mig trött. Steget ur sängen har känts ovanligt krävande och när det känns såhär får det även effekt på min blogg. Inspirationen minskar och det kommer liksom inga ord ur hjärna och fingrar. Ska ändå försöka ge er någon form av uppdatering.

Skolan är sig lik. Är egentligen mest matten som tar upp tid och energin, men det räcker då man redan börjar känna av att tentan närmar sig. Känns dock som de flesta i klassen tycker samma så man står där inte ensam. 

Något som åtminstone känns positivt är att det blivit ljusare betydligt längre på kvällarna, det gillar vi!

Helgen som gick spenderades mest med killarna i fotbollslaget. På lördagen var det spelarmöte, årsmöte, och sedan bowling och käk på lucky bowl i Höör. Brunte visade vem som var lagets  dancing queen (om man kan säga så om en man) och spriten/ölen/alkoholen flödade. Själv var jag ganska glad över att ta mig hem vid ett-tiden, annars hade jag nog aldrig orkat träna på Söndagen. Kanske var det någon rest av alkohol kvar i kroppen men kändes aldrig riktigt som jag blev vän med bollen under de två timmarna vi tränade. Men så kan det vara ibland.

Bättre än så blir det inte idag. Nu ska jag mest slappa i soffan och kolla på Bygglov och sedan Champions League. Jag kommer då inte vara piggare under föreläsningen kl 08.00 imorgon.

Engelska graven på Hanö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0