Rubriksättning vadå?

Min inspiration flödar inte just nu och att bara skriva för skrivandets skull är egentligen inte min grej, men känner mig ändå tvungen att ge mina få men tappra läsare någon slags uppdatering.

Första träningsmatchen spelades i helgen, närmare bestämt i lördags. Första matchen är alltid första matchen, och det kändes lite som om mina lungor hade lämnat min kropp de första tio minuterna. Detta blev väl lite bättre senare under matchen, och även om det kanske inte var den bästa matchen så vann vi till slut med 2-1. En vinst är alltid en vinst och det var väl trots allt skönt, även om det finns mer att önska från både mig själv och laget. Men jag vet att det finns mer att ge, det tror jag vi alla vet.

Igår fick det bli till att räkna matte trots att det var söndag och vilodag. Just nu är jag inne på ett kapitel om matriser. Kanske inte den svåraste matten, men det tar sin tid att räkna vissa tal. Kanske delar jag med mig lite om jag är på humör och lyckas skriva ner det på datorn.

Annars kretsar mina tankar just nu kring paket. Baby fyller snart år, någon som kan komma med ett bra tips?

Eftersom jag har såna problem med hennes paket har jag själv redan börjat fundera på vad jag önskar mig när jag fyller år. Jag brukar alltid vara väldigt dålig på att komma på sådant, men för att inte utsätta min närmsta för alldeles för stor huvudbry detta året så tänkte jag för en gångs skulle ha lite förslag. Fast än så länge är det tomt. Men det kommer nog.

Hoppas för övrigt ni klarar er bra i detta snöiga land. Någonstans har det gått så långt nu så jag orkar inte ens bekymra mig över nästa snöfall. För mer lär det komma. Frågan är väl snarare när och hur all denna snön ska försvinna?



En vintermorgon under min lumpen-tid 05/06


Kommentarer
Postat av: Linda

Vacker bild!!!

Ses på lördag!

2010-02-23 @ 08:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0