apetif, aperitif, apetirif

Nu sitter jag bänkad i soffan efter middag och väntar på att Let´s dance ska börja. Så länge fördrivs tiden med att titta på vem vill bli miljonär. Kanske lyckas man lära sig något nytt på kuppen.

Matten gick väl trots allt bättre idag än vad jag egentligen trott och jag vågar nog påstå att jag kan vara nöjd med mitt dagsverke.

Imorgon blir det en plugg-fri dag och istället ska det tränas fotboll på eftermiddagen. Precis som min syster nämnde i förra inlägget ska vi börja träna (i någon form) i vatten, dock är det på konstgräs imorgon.

För övrigt är det bitande kallt, men kan vi bara få en ordentligt varm och skön sommar som motverkar denna kalla och snöiga vinter så är det OK. Men hur stor chans är det?


Gröna Lund, Stockholm, sommaren -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0