En för varm dusch

Är precis kommen ur en dusch som egentligen var alldeles för varm och varade alldeles för länge. Men det kändes som det behövdes, kanske är det kylan där ute som framkallar detta behov. Brrr.

Annars har jag hållt mig inomhus i princip hela dagen då jag och pappa har börjat kakla om i vårt kök idag. Fast denna dagen har mest bestått i att riva ner det gamla kaklet, tog sin lilla tid det också. Just nu har köket en lite mer lantlig känsla men jag tror att slutresultatet ska kunna bli riktigt bra. Lovar er lite bilder när det är fix färdigt, blir omkring torsdag-fredag.

Nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan framför teven och titta på lite fotboll. Känns som det är en aktivitet sm passar mig precis lagom just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0