Helgen

som passerat har varit riktigt bra. Eegtnligen är detta en riktig långhelg då jag var ledig i fredags, och dessutom är ledig idag. Men den riktiga helgen började på lördag så där börjar jag också.

Gick upp tidigt för att tvätta och sen ordnades det med allt möjligt praktiskt. Besökte tippen, handlade inför kvällen, städade m.m. för på kvällen var det lite partaj här. Längesen man träffade alla dessa trevliga människor samtidigt och jag kunde än en gång konstatera att det inte går att ha tråkigt i detta sällskap. Tack för en trevlig kväll!

Gårdagen var då desto lugnare. Tror det var de där två sista ölen som man skulle låtit bli, alltid samma visa. Att man aldrig lär sig. Blev iaf pizza på kvällen och sen bänkade jag mig i soffan för att kolla på Johan Falk. Det som är sämst med dessa filmerna är tidpunkten som TV4 valt att sända dem på, så då är det tur att man är ledig idag.

Imorgon drar vårterminen igång på riktigt och det ska väl egentligen bli ganska skönt. Bara det att det heter vårtermin känns bra. Då är snart sommaren här.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv Johan! Verkligen en väldigt trevlig kväll=)

2010-01-18 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0