Köket

Jag har en en såndär liten fetisch som innebär att jag gillar sitta på hemnet.se och kolla på andra människors villor och lägenheter och studera tapeter, inredning m.m. Ibland förfasas man och ibland förundras man över de olika stilarna. Men jag har också lärt mig att smaken är som baken. Olika.

Tänkte iaf lägga upp bilderna (som utlovat) på vårt kök efter det att vi kaklade om förra veckan. Själv är jag exakt så nöjd med resultatet som jag hoppas. Men kanske sitter det någon där ute och förfasas över det hela. Hur som helst, förändring blev det.


Före



Efter


Bättre bild på kakel



Kommentarer
Postat av: Linda

WOW!! Skitsnyggt!!

Får se det live nästa helg... ;)

Kram Linda

2010-01-11 @ 20:13:23
Postat av: Diane

Oj, vilken förändring! Mycket snyggt! Kram Diane

2010-01-12 @ 13:45:18
Postat av: Jocke

Diane kolla in www.booli.se/inspiration grymt tjänst för att söka inspiration.

2010-01-12 @ 15:51:00
Postat av: Sanna

jätte fint!!

2010-01-12 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0