uppdatering

Man borde inte vara vaken vid denna tiden när man ska till skolan imorgon. Men jag ska inte till skolan imorgon så då är det OK. Tar mig friheten att vara lite ledig från morgondagens enda förläsning.

Precis som det brukar bli när jag snurrar runt i skolan så har bloggen fått stryka på foten. Och precis som vanligt när man börjar skolan så snurrar hela skolan. Ingen vet vilka som tillhör vilken grupp och schemaläggarna har kortare varaktighet på schemat än vad mejerierna har på mjölk. Men det är lugnt, det är som det brukar.

Borde försöka komma iväg och träna lite imorgon. Blev ingen träning i söndags, och i onsdags blev den inställd. Kanske blir en tennismatch imorgon? Ska kolla upp det lite bättre.

Nu: Sängen.

Kommentarer
Postat av: Diane

Häftigt Johan! Hoppas du tänkte lite på mig när du ritade huset o de två små bredvid.

2010-01-26 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0