Gott & blandat

Bara 16 timmars jobb kvar innan man kan öppna semesterölen. Min kropp och hjärna går för tillfället bara på halvfart på grund av värmen så ska bli skönt att få ledigt efter fredag.

Littorinaffären. En märklig historia det hela. Det är säkert mycket möjligt att det tidningarna skriver är sant. Samtidigt kan jag inte släppa tanken på varför kvinnan hållt på denna information så länge som hon gjort. För att skada Moderaterna så mycket som möjligt innan valet kanske?

Det lovas regn imorgon. Det gjorde det för någon dag sedan också men det uteblev. Får se om SMHI lyckas bättre med sin gissningslek imorgon.

När vi ändå är inne på politik, ingen parti har ännu lyckas övertala mig om vad jag ska rösta. Är det jag som missar alla partidebatter eller skulle man varit på Almedalsveckan för att få någon information?

Balkongen nu med en bok och ett glas kallt vatten så är min kväll gjord.


sommar 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0