Solskensväder

Egentligen är det synd att sitta framför en dator när det för en gångs skulle är såhär fint väder ute, men då jag jobbat ute hela dagen är jag nästan mätt på solen. För övrigt tar solen som attan, fått bonnabränna på bara några timmar.

Igår spelade vi match som jumbon i serien, blev vinst med 15-1 om jag lyckats hålla rätt på alla målen. Detta trots att vi egentligen inte spelade bra, men det säger kanske mer hur dåliga motståndarna var.

Annars är läget ganska lugnt på denna fronten. Vet inte om jag inte riktigt vant mig vid att arbeta "på riktigt" ännu eller vad det är men känner mig mest trött om kvällarna och får inte mycket vettigt gjort. Men nu är det bara en dag kvar innan helg så man kan vila upp sig igen. Det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det var ingen dålig vinst igår!!!

Heja Sif United!!! ;)

Snart dax att ses igen!!

Sväng inom om ni har vägarna här förbi!

Kram

2010-06-17 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0