morbror

Jag får lite dåligt samvete när jag ser att min besöksstatistik ökat något de senaste dagarna och samtidigt inser att jag gett er intet nytt. Det är inte så att det inte händer något, jag lider nog snarare av någon form av skrivkramp. Ändock kanske en lindrig sådan.

Vi kan väl börja med det viktigaste, och roligaste, igår fick jag äntligen se min systerson. Känns fortfarande ovant att kalla sig morbror. Strax efter halv fem kom de äntligen hem från Sydkorea och vi fick mötas på Kastrup i Köpenhamn. Kändes först väldigt ovant att se pappa H bära på denna otroligt söta lillkille men bara någon timme senare kändes det som den naturligaste saken i världen, och om man ska avgöra det på antalet paket som han fick så kommer han bli en liten bortskämd kille. Men många är vi nog som tycker det är roligt att köpa både kläder och leksaker till dessa små liv, så det var kanske inte så konstigt.

Skolan tog sommarlov igår, eller kanske snarare var det jag som tog sommarlov. Nästan en veckas ledighet nu innan man börjar jobba lite och sen väntar semester framåt Juli.

Jag missade senaste seriematchen i fotbollen men imorgon är det dax igen, då står bjärlöv för motståndet. Därför går jag och lägger mig nu för att vara pigg och laddad imorgon.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och det var så kul och HÄRLIGT att mötas av familjen på Kastrup!!

Eddie verkade riktigt intresserad av dig och kommer ha en fantastisk morbror!! Med en fantastisk flickvän!

2010-06-02 @ 06:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0